Od 1 lipca 2021 r. Zakład Ubezpieczeń Społecznych realizuje rządowy program „Dobry Start”
Od 1 lipca 2021 r. Zakład Ubezpieczeń Społecznych realizuje rządowy program „Dobry Start” 300+, który jest wsparciem dla wszystkich uczniów rozpoczynających rok szkolny. Składanie wniosków odbywać się będzie tylko w formie elektronicznej.
W celu usprawnienia składania wniosków oraz szybkiego otrzymania świadczenia w krótkim czasie, zwłaszcza przez osoby wykluczone cyfrowo Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Nowym Duninowie zachęca do zapoznania się z informacjami nt. programu, materiałami do pobrania oraz instrukcjami jak złożyć wniosek - dla rodzica, dyrektora placówki opiekuńczej, opiekuna czy dorosłego ucznia znajdującymi się na stronie internetowej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych- www.zus.pl oraz Program Dobry Start - ZUS. Jeśli zajdzie taka potrzeba przy współpracy z ZUS zorganizowany zostanie na terenie gminy mobilny punkt wsparcia, w ramach którego pracownicy ZUS w uzgodnionym dogodnym terminie będą zakładać klientom – (mieszkańcom gminy) profil PUE oraz pomagać w elektronicznym wypełnianiu wniosku 300+.
Instrukcje:
- instrukcja dla rodzica (plik doc 984kb)
- instrukcja dla dyrektora placówki (plik doc 1,2mb)
- instrukcja dla opiekuna (plik doc 1,1mb)
- instrukcja dla osoby uczącej się - usamodzielnianej (plik doc 1,1mb)
Filmy instruktażowe:
- dla rodzica (link do YouTube) - link otwiera się w nowym oknie
- dla dyrektora placówki (link do YouTube) - link otwiera się w nowym oknie